Elwynn - Just My Life!

Alla inlägg under juli 2013

Av Linda Svensson - 30 juli 2013 16:59

  HOT     EN STOR FAVVO     :)                  
Haha tyvärr kom DU inte med denna gången heller ;) Ja du vet vem du är !! Puss påre!!!

Av Linda Svensson - 30 juli 2013 16:35

Energidricka is tha shit !! Men denna e fan inte den godaste utan de finns ju de som smakar möe bättre men jag tog det som fanns hemma!Man får väl göra det enkelt för sig *haha*
Idag är en sådan där lugn dag.. Är lite sliten vet inte varför eller jo kanske är det för att jag inte sover speciellt bra med denna rygg men man får helt enkelt ta det som man måste göra med de flesta sakerna ;)
Men trots att jag är sliten så är det tvätta som gäller idag,2:a maskinen rullar för fullt just nu! Snabba puckar e det som gäller^^
Alltså trots jag har ont och det är en massa som strular så är jag faktiskt jäklans glad idag :P Men det har ju sina orsaker... En av dem är min älskade syster Petrah ;)
Vi sitter just nu med varandra på KIK och småbusar med varandra bara sådär som vi kan göra!! Är så förbannat glad över att hon (DU) finns i mitt liv. Ingen som någonsin kommer kunna komma imellan oss så enkelt är det !!
Älskar dig min lilla Pulla   Vem vet du kanske flyttar uppåt snart fan va skoj det skulle vara :) Oh jag skulle va lycklig som fan kan jag tala om!!
Alltså jag e så sjukt glad över de vänner jag har i mitt liv dom som jag vet är tvättäkta till 100%
:::::::::::::::::::::::
Har hamnat i lite tankar lite sådär små jobbiga ja sådana där jag inte riktigt vet vart jag ska lägga liksom... Vet inte ens om det är värt min energi just nu men ändå så pang dyker dom upp men egentligen är de inte så konstigt med tanke på vad som runnit under broarna...!!! Men ändå så blir jag sur på mig själv för att jag ens orkar reagera på allt!!
Men som med allt annat ska man ta en dag i taget annars orkar man väl inte..
Men helst av allt skulle jag vilja veta allt ...
Äsch ska försöka skaka av mig det och bara va så som jag alltid är annars :P
Nä nu ska ja göra iordning ett hunk inlägg oxo :P det är ju ett måste Haha... fast ja jag vet att min älskade syster inte diggar just den där sortens människor :P men fan ja ska nog göra en hunk grej åt dig oxo ska du se !



Av Linda Svensson - 29 juli 2013 19:59

         
ENJOY!!!!!

Av Linda Svensson - 28 juli 2013 15:45

       
Oh hot indeed ;)

Av Linda Svensson - 28 juli 2013 15:31

Haha ja jag byter min rygg mot någon som har en bättre rygg ;) Haha tror inte det finns någon som skulle vilja ha min rygg just nu!! Jag själv vill ju inte ha den så^^
Den var påväg att bli bättre men så small det till på fel sida :( Sikket jävla dret men men jag får lyssna på läkarna som jag pratat med att jag ska röra på mig och fortsätta käka smärtstillande!! Mer kan de inte göra just nu.. Men jag är inbokad på ännu en röntgen den dagen jag ska iväg på allt annat!
Fan den dagen ser jag då inte fram imot då det kommer bli en heldag uppe i Falun på sjukhuset men men det är som det är!
Bättre att ta allt på en och samma gång än att sprida ut det!!
Jahopp det är söndag och värmen fortsätter att lägga ett lock här i Sverige men man kanske inte ska klaga men haha det gör jag ändå !
det är min kvinnliga rättighet ;) Så det så.

Äntligen har hela klon lossna på min älskade lilla Leroy ;) Bara se till att hålla det rent och fint så han slipper infektioner eller så i denna värmen.. Men han har inte ont av det så dä e ju faktiskt skönt... Just nu ligger han på golvet och bara är.. medans grabbarna grus sitter i den andra soffan lyssnar på musik och mannen min spelar på gitarr.. Haft Andreas över en sväng oxo!! Haha ja här e det grabbigt måste jag säga...
Jag o kattan är underlägsna om man säger så!!
Fan börjar eller ja kanske inte rätta ordet jag saknar mina andra vänner som ja alltid brukar umgås med annars. Så nu ser min rygg till att bli bättre så jag kan knalla till dem och sitta o tjåla en massa skit för helvete vad jag saknar det där !! Jag vill kunna umgås som jag gjorde innan men det kommer det oxo men haha tålamod är inte min starka sida o ja det vet alla som känner mig väl ;)
Nä om man skulle se till att slösurfa lite eller göra något annat..:)
Känner mig inte så social då ja sitter här med musik i öronen men tja de tjålar ju alltid en massa musik så de stör väl inte dem så mycket om man säger så!! ;)
 
** Dagens ord -Räkstubbe ;) Haha **

Av Linda Svensson - 27 juli 2013 17:21

Alltså dagarna bara flyger fram måste jag ju säga ja likaså månaderna :) Snart Augusti då stundar det bröllop,Då ska äntligen syrran och hennes karl knyta de där banden!!
Jag hoppas jag kan åka neråt så man får se henne stå där framme i kyrkan oc
h säga JA :)
Men en sak ja längtar efter så jag blir knäpp det är Vinter och en jävla massa snö :P Jag hatar denna äckliga värmen som lagt sig som ett lock över Sverige just nu!!
Ja jag är en tvättäkta vintermänniska och det har ja alltid varit... Det ska va en massa minus grader och snö snö snö så långt ögat kan nå!Haha ja skulle lätt kunna flytta till pingvin land liksom!
Haha kanske skulle ta vovven med sig och flytta gubben lär jag väl inte få med mig till kallare breddgrader :P
Sitter just nu och bara är och skriver detta inlägget .. Gubben är iväg till en vän vet faktiskt inte riktigt vad han skulle göra där men fan orka bry sig!!
Daniel han ligger på soffan just nu och sover så sött :)
Verkar som han trivs här och ja det är ju faktiskt ett gott betyg ;) Det snackas en jävla massa musik iallfall!
Alltså på dessa två dagarna som gått nu har vi haft mer besök än på flera månader måste ja ju säga men tja det e faktiskt skojjigt! :)
Min lilla älskling Leroy njuter iallfall av all den goa uppmärksamheten han får och ja det är han värd lille skitsaken!
Blir en lugn kväll med massa tjålerier och sådana saker,ryggen håller långsamt på att bli bättre men det tar sin lilla tid vilket jag blir irriterad på då jag vill att allt ska gå undan men ja tyvärr man kan ju iallafall drömma !;)
Vad är det dom där nötterna alltid säger man ska ta en dag i taget o bla bla bla haha ja men då känner dom inte mig fan undan ska de gå och raska steg framåt mot bättre saker eller hur det där nu va!
Men blääää nu e de kvavt :(
HAHAH jag råka nyss nysa och ja tror lille danne skulle flyga ur soffan :P
Äsch nu ska ja slösurfa orkar inte skriva mer !!
  ** Det var bara lögner... stora som små.**

Av Linda Svensson - 27 juli 2013 17:02

Hot like hell ;)

Av Linda Svensson - 25 juli 2013 13:09

Namnet på denna stiliga hunken är Lasse Larsen :)
       
Oh yes!! Han är bra snygg :)

Presentation


Det här är min del av verkligeheten! Hur det är att vara bipolär och livet i allmänhet. En helt öppen, ärlig och naken blogg, som också kommer innehålla erotiska bilder och snack!
Det här är min sanning.

♥ Mitt Liv ♥

Leroy
4 årig Rottweiler pojke med gnistan i ögonen! Har ett temperament som heter duga.. Min trogna följeslagare som fått tagit del av många olika moment i mitt liv!
Han är den som aldrig svikit mig !   

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

♥ Erotik ♥

   

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards