Elwynn - Just My Life!

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

Just Me !! Del 1

Av Linda Svensson - 1 augusti 2013 22:34

(Historian bakom Människan.. Bakom Linda)

Man är inte äldre än vad man gör sig finns det ett litet ordspråk som heter eller vad man kallar det! Men om kroppen gör sig äldre då? vad gör man åt det egentligen.. Hm jag tror inte de finns så mycket man kan göra faktiskt!
Jag är 31 år men min kropp beter sig mer som den vore 90 bast!
Fast jag tar det med ett leende eftersom jag faktiskt lever och glad är väl jag över det.
I mina ögon om man tittar riktig noga kan man se att jag varit med om en massa saker..Mitt liv har verkligen inte varit en dans på rosor om man ska säga så..Men ändå här sitter jag idag!
Minns tiden efter att vår familj flyttade från Värmland till de Smålänska skogarna..Jag var då 5 år och allt var sådär spännande o nytt men jag fick snabbt lära mig att utbölingar inte var speciellt välkomna där :/
Vad jag inte visste då var att en lång tid med mobbning skulle sätta igång inte bara för min del utan faktiskt för hela vår familj.. Inte nog med att vi hade helt fel efternamn ett man kunde göra om till en massa fula saker vi pratade konstigt o bla bla bla !! Ja listan kan göras lång!
Skolan var ett helvete för min del som jag genomled varje dag.. Vaknade varje jävla morgon med ont i magen över att veta att man var tvungen att sätta sin fot i skolan och för höra ett och annat.. Under denna tiden var mitt självförtroende i botten..
Än värre blev mobbningen då man kom upp  i klasserna 7-9 visst jag hade vänner men de va få.. Visst jag hade bra betyg men va hjälpte det liksom... Lärarna lyssnade inte alls på v
ad man hade att säga!
Att gråta sig till sömns var vardagsmat för min del vet inte hur det var för mina syskon :/ Kanske inte konstigt att under denna tiden så vände man sig till helt fel människor ...Människor som gjorde mitt liv till ett rent helvete men inte visste jag om det då..
Jag trodde jag hade hittat en utväg men ack så fel jag hade... Den tiden som skulle komma går inte ens att beskriva..Skulle börja på gymnasiet..jag flyttade en bra bit från mamma & pappa :/ de första veckorna på skolan var helt okej men även där började ännu ett helvete tänker dock inte skriva om det...
Jag tvingades sluta efter ett möte mina föräldrar hade med rektorn på denna skolan.. Hon satt där som ett jävla fån och ljög dem rakt upp i ansiktet att på hennes skola så förekom ingenting av det jag sagt.. Jävla fitta >.<
Under denna tiden pågick en annan sak... En person som sakta men säkert tog över mitt liv.. Gjorde så jag förlorade mer än jag vann....

Fortsättning följer!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Svensson - 25 september 2013 18:36

Ska försöka skriva ett litet inlägg här då trots att mina fingrar och händer gör as ont.. men bättre att hålla igång dem än att hålla dem stilla för då kommer de bara att bli stela och ja va händer då ? man får ännu ondare än förut :/ Som alla kanske...

Av Linda Svensson - 17 september 2013 13:32

Ja äntligen rör det på sig !! Skulle haft möte och ett sk trepartsmöte efter det men hm det blidde ett möte med min handläggare i typ 1 minut sen var vi klara då den andre människan inte dök upp eller hörde av sig !! Men senare blev det andra bullar ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 11:03


Ja min söta syster har blivit "mamma" åt denna fina söta valpen;) Grattis till dig och Markus :) livet som matte o husse e förbannat roligt ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 10:39


Det är ganska många som inte har en aning om hur det är då det faktiskt inte syns utåt att man är bipolär!!Som när man träffar nya människor och deras första reaktion blir att man ser ut att må bra,men de ser inte bakom skalet eller den där muren som...

Av Linda Svensson - 28 augusti 2013 20:50

Dagen efter såg man ut såhär !! Aj säger jag!! (Måndag förmiddag) Nu är de onsdag o man ser ut såhär ... Kanske ska fundera på att sluta va sååååå klantig :p haha ...

Presentation


Det här är min del av verkligeheten! Hur det är att vara bipolär och livet i allmänhet. En helt öppen, ärlig och naken blogg, som också kommer innehålla erotiska bilder och snack!
Det här är min sanning.

♥ Mitt Liv ♥

Leroy
4 årig Rottweiler pojke med gnistan i ögonen! Har ett temperament som heter duga.. Min trogna följeslagare som fått tagit del av många olika moment i mitt liv!
Han är den som aldrig svikit mig !   

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

♥ Erotik ♥

   

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards