Elwynn - Just My Life!

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Just Me !! Del 2

Av Linda Svensson - 4 augusti 2013 20:34

Om man går tillbaka några år från det sista jag skrev förra gången.. Jag var inte gammal alls inte mogen för allt som hände just då men ändå fick man gå igenom skiten.. Kan tyvärr inte skriva så öppet om allt det där.. Bara det att det påverkade mina val och framtiden jävligt negativt :/
Om jag kunde vrida tillbaka klockan till den där tiden så skulle jag göra det med glädje så jag kunde ändra det som hände!!
Än idag blir jag illamående då jag tänker tillbaka...!! Men har kommit en lång väg ifrån det där så det gör mig inte lika illa som innan!
Finns fler än mig som varit med om samma sak och ja inte fan önskade man att det hände mig eller någon annan.. men tyvärr jag ser dagligen på nyheterna om att det händer inte bara i Sverige utan i andra länder oxo!!
Nä lämnar det..går vidare..
Min gymnasie tid kantades av en massa tråkiga saker men även roliga.. Efter kraschen som blev i Kalmar på den där skolan så fick jag praktisera i över 8 månader på en Bondgård inte långt från där jag bodde!
Jag trivdes som fisken i vattnet med att kliva upp sådär tidigt på morgonen dra på sig sina blåkläder åka till djuren som alltid välkommna en varmt med sina råmanden! ;) Min sk chef var as trevlig hade alltid ett leende på sina läppar och hjälpte mig alltid då de va något jag inte förstod eller riktigt kunde!!
På denna gården jobbade även en snygg pojk (Haha) Han o jag kom varandra jäkligt nära då vi alltid jobbade tillsammans!! Många goa skratt måste jag säga! Även min älskade pappa fick jobba på gården så vi kom varandra närmare än vi någonsin gjort! Denna tiden var hur underbar som helst!
Även då ja började skolan igen så jobbade jag på sidan av på denna gården på helger och kvällar!!
Trodde det skulle bli lättare på denna skolan men nja.. Visst jag hade mer skinn på näsan men det var en jävla massa skitsnack o knivar i ryggen men ja man vande sig tyvärr.. !!
Ovanpå allt detta skolan o jobbet i lagårn så umgicks jag med "Fel" människor.. Jag började sakta men säkert kliva in i fel banor och mitt liv tog snabbt en vändning jag inte hade trott jag skulle få uppleva!
En mörk tid låg framför miv... med manipulativa,elaka människor som styrde allt jag gjorde! Fritid hade jag ingen alls och jag var en jävel på att ljuga för allt o alla att allt var bra och att jag mådde bra! Men det va faktiskt inte en enda som såg eller ville se vad som pågick!
Tyvärr kan jag inte skriva ut vissa saker men kommer nog en dag göra det men då sätter jag lösen på de inläggen för jag vill inte gå igenom det ja gjorde för några år sedan!
Men men jag tog mig igenom all skit som lades på mina axlar.. Genom att helt enkelt fly.. Jag flyttade till en man jag hade börjat snacka med på någon random chatt!! Jag kapade kontakten med många av mina gamla vänner och livet som jag då hade!
Jag började på något nytt och spännande! Han jobbade 24/7 så vi umgicks väl inte sådär mycket men ändå tiden var spännande.. De gånger vi faktiskt umgicks var otroligt spännande,tror fan vi åkte Sverige runt där ett tag :)
Jag fick jobb på ett boende för äldre människor,fick nya vänner genom jobbet och allt flöt på sådär äckligt bra men jag hade ju lärt mig en läxa att allt inte kan va bra längre stunder! Mycket riktigt ... Dröjde inte länge föräns allt bara sa pang..
men det tar jag i del 3 !!
Fortsättning följer !!
  Just me.... ta de eller dra !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Svensson - 25 september 2013 18:36

Ska försöka skriva ett litet inlägg här då trots att mina fingrar och händer gör as ont.. men bättre att hålla igång dem än att hålla dem stilla för då kommer de bara att bli stela och ja va händer då ? man får ännu ondare än förut :/ Som alla kanske...

Av Linda Svensson - 17 september 2013 13:32

Ja äntligen rör det på sig !! Skulle haft möte och ett sk trepartsmöte efter det men hm det blidde ett möte med min handläggare i typ 1 minut sen var vi klara då den andre människan inte dök upp eller hörde av sig !! Men senare blev det andra bullar ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 11:03


Ja min söta syster har blivit "mamma" åt denna fina söta valpen;) Grattis till dig och Markus :) livet som matte o husse e förbannat roligt ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 10:39


Det är ganska många som inte har en aning om hur det är då det faktiskt inte syns utåt att man är bipolär!!Som när man träffar nya människor och deras första reaktion blir att man ser ut att må bra,men de ser inte bakom skalet eller den där muren som...

Av Linda Svensson - 28 augusti 2013 20:50

Dagen efter såg man ut såhär !! Aj säger jag!! (Måndag förmiddag) Nu är de onsdag o man ser ut såhär ... Kanske ska fundera på att sluta va sååååå klantig :p haha ...

Presentation


Det här är min del av verkligeheten! Hur det är att vara bipolär och livet i allmänhet. En helt öppen, ärlig och naken blogg, som också kommer innehålla erotiska bilder och snack!
Det här är min sanning.

♥ Mitt Liv ♥

Leroy
4 årig Rottweiler pojke med gnistan i ögonen! Har ett temperament som heter duga.. Min trogna följeslagare som fått tagit del av många olika moment i mitt liv!
Han är den som aldrig svikit mig !   

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

♥ Erotik ♥

   

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards