Elwynn - Just My Life!

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

Onsdag !!

Av Linda Svensson - 14 augusti 2013 07:10

Ja här sitter man vaken :) Men så kan de bli så man sover bort dagarna.. Hm vänt på dygnet deluxe ajjemen :/ men det ska väl på lite ändring på detta.
Kan inte lägga min nu ändå har möte om typ 3 timmar .. Inte för jag ser fram imot det med denna jävla ryggen men det är bara att försöka knalla dit o se glad ut !! Ja här har ni tjejen som kan detta med falska leenden yeaay liksom eller hur det nu var igen!
Aja mötet måste jag fixa annars strular det till sig med mina pengar och jag orkar inte bråka inte just nu.. Är tilräckligt med bråk som det är just nu... tänker inte gå in på vad det är men hm men de som känner sig träffade JA ta åt er för fan >.<
Så trött på den där skiten så jag kan kräkas,men ja nu sätter jag ner foten rejält och jag märker att det gillas inte.. Men hallå i hålet jag är INGENS dörrmatta no way!!
Som ni kanske märkt så skriver jag inte så mycket här längre men ehm det har sina orsaker :) Jag har nämligen en annan blogg som jag OMG fastnat totalt i :P
Haha ja skyller allt på Petrah ;) Japp hör du det pullan du är skyldig till att jag fastnat totalt där inne men vet du va?? det gör mig ingenting alls,för jag trivs bland likasinnande härliga människor o heey bilder till förbannelse Jag är liksom i himlen !!
Egentligen är de sjukt att en blogg kan ta så mycket tid men när jag kikar runt där inne så glömmer jag allt vad tid och rum heter plötsligt har de gått 5 timmar sedan jag loggade in ;)
Men som sagt jag älskar det!!
Så Petrah min gumma min älskade lilla nyponros tack för all den tiden du lagt ner på att ändra teman och texter ja för allt du gjort åt mig då min dator inte velat hänga med :) Är enormt tacksam!!  
Du och Bella har verkligen lyckats göra mig sådär super duper nöjd med båda mina bloggar så TACK som fan till er båda :) Love you babes Just ja.. fått alla remisser o skit nu.. Jävlar vad jag ska genomgå en massa men det känns ganska skönt men ändå inte då alla som känner mig vet vad ja tycker om sjukhus :/ men som min ena läkare sa att bättre att få veta nu än då det är försent !! Japp där har han fan rätt så ja bita i sura äpplet o genomgå allt det där o se glader ut !!
Sen är det en massa annat som ska bokas in oxo .. Mitt andra hem är sjukhuset Bläää..!!
Nepp nu ska jag försöka göra lite annat innan jag ska halta,vanka in i en dusch o göra mig redo för mötet!
Sen ska jag möta upp älskade Anna oxo !! ;)
Här händer de grejer minsann!!

Vet ni vad.. Puss på er!!
 


 
 
Miss G

Miss G

14 augusti 2013 07:43

Pöss på dig med Porris! ♥ Älskar dig så satans mycket och att hjälpa dig med din andra blogg är bara ett rent nöje! Jag märker ju hur mycket gladare och mer positiv du har blivit och jag har även märkt hur denna bloggen har sakta men säkert ändrat dig och din inställning och hur du blir starkare och starkare och tar NO FUCKING SHIT! Vilket är bra! Och att du sätter ner foten är ta mig fan på tiden, är så jävla trött på att höra hur folk behandlar dig så hälften kunde ha varit nog. De jävlarna borde ta sig en lång och hård titt i spegeln istället och ändra eller ta tag i all jävla skit med dem själva som de inte är nöjda med och sluta låtsas vara något de inte är de patetiska asen ♥

Jag älskar dig som fan, för alltid oavsett vad ♥ Kommer alltid att stå vid din sida och stötta dig. I vått och torrt!

http://itsmissgiggles.tumblr.com

Linda Svensson

14 augusti 2013 07:47

Ja den andra bloggen har gjort något bra med mig :) det har jag dig att tacka för min underbara ? jag älskar dig som fan gumman kommer alltid göra det oxo ska du veta :)
Kommer alltid finnas o stötta dig oxo i vått o torrt :) alltid !!
Ja en del människor borde kolla länge o väl i spegeln kolla om de är de där människorna de egentligen vill vara ... E så fett trött på den där skiten !!
Ja nu e de ja som börjar leva igen ??tack ???

 
Bella

Bella

14 augusti 2013 08:24

Love you to!! ;) <3

http://fettnyttig.bloggplatsen.se

Linda Svensson

14 augusti 2013 08:25

Looooove You alltid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Svensson - 25 september 2013 18:36

Ska försöka skriva ett litet inlägg här då trots att mina fingrar och händer gör as ont.. men bättre att hålla igång dem än att hålla dem stilla för då kommer de bara att bli stela och ja va händer då ? man får ännu ondare än förut :/ Som alla kanske...

Av Linda Svensson - 17 september 2013 13:32

Ja äntligen rör det på sig !! Skulle haft möte och ett sk trepartsmöte efter det men hm det blidde ett möte med min handläggare i typ 1 minut sen var vi klara då den andre människan inte dök upp eller hörde av sig !! Men senare blev det andra bullar ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 11:03


Ja min söta syster har blivit "mamma" åt denna fina söta valpen;) Grattis till dig och Markus :) livet som matte o husse e förbannat roligt ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 10:39


Det är ganska många som inte har en aning om hur det är då det faktiskt inte syns utåt att man är bipolär!!Som när man träffar nya människor och deras första reaktion blir att man ser ut att må bra,men de ser inte bakom skalet eller den där muren som...

Av Linda Svensson - 28 augusti 2013 20:50

Dagen efter såg man ut såhär !! Aj säger jag!! (Måndag förmiddag) Nu är de onsdag o man ser ut såhär ... Kanske ska fundera på att sluta va sååååå klantig :p haha ...

Presentation


Det här är min del av verkligeheten! Hur det är att vara bipolär och livet i allmänhet. En helt öppen, ärlig och naken blogg, som också kommer innehålla erotiska bilder och snack!
Det här är min sanning.

♥ Mitt Liv ♥

Leroy
4 årig Rottweiler pojke med gnistan i ögonen! Har ett temperament som heter duga.. Min trogna följeslagare som fått tagit del av många olika moment i mitt liv!
Han är den som aldrig svikit mig !   

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

♥ Erotik ♥

   

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards