Elwynn - Just My Life!

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Det rör på sig !!

Av Linda Svensson - 17 september 2013 13:32

Ja äntligen rör det på sig !!
Skulle haft möte och ett sk trepartsmöte efter det men hm det blidde ett möte med min handläggare i typ 1 minut sen var vi klara då den andre människan inte dök upp eller hörde av sig !!
Men senare blev det andra bullar min handläggare inte ville vänta så hon åkte till att annat ställe och där var de jätte intresserade av mig :P
Spännande så imorgon ska vi åka ut till stället så de får se vem jag är och så ska man juh förklara lite för dem vad det är som gäller!! Ja denna gången får jag själv ha regler och de ska följas så det inte blir som alla andra gånger jag varit ute på några aktiviteter eller jobb!! Ingen lyssnade eller tog mig på allvar att kroppen inte funkade.. Pang sa det så hade ja vandrat rakt in i den där berömda väggen.. Sen slet ja ut kroppen oxo så ja det kanske inte är så konstigt egentligen då man tänker efter varför man mår som man gör i dagens läge!!
Men heey det är bara bita samman och se glad ut!!!
Fan va nice det va att skriva detta inlägget med en större laptop :P man ser ju faktiskt vad man skriver och allt annat som är runt omkring bloggen det kunde man fakti
iskt inte göra på min andra lilla sak :P Så ja jag e förbannat nöjd ;)
Jag är förbannat nöjd att ha mina älskade vänner !!
Sen igår fick ja veta en rolig sak men haha den kan ja fan inte skriva om men ändå det är roooooooligt !! Och ja håller alla tummar o tår !! Ja du själv vet vem du är !!<3
Undrar om jag får träffa chefen direkt imorrn yeaaay är faktiskt lite lätt nervös då det va länge sen jag var ute i något nu! Men det ska väl gå bra !
Sen är det ju faktiskt något jag skulle kunna tänka mig att jobba med senare oxo.. Om man sköter sina kort rätt nu vet man ju inte vad som händer :D
Nä nu ska ja fixa med den andre bloggen lite !!
Puss på er era idioter smugglare o banditer :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Svensson - 25 september 2013 18:36

Ska försöka skriva ett litet inlägg här då trots att mina fingrar och händer gör as ont.. men bättre att hålla igång dem än att hålla dem stilla för då kommer de bara att bli stela och ja va händer då ? man får ännu ondare än förut :/ Som alla kanske...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 11:03


Ja min söta syster har blivit "mamma" åt denna fina söta valpen;) Grattis till dig och Markus :) livet som matte o husse e förbannat roligt ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 10:39


Det är ganska många som inte har en aning om hur det är då det faktiskt inte syns utåt att man är bipolär!!Som när man träffar nya människor och deras första reaktion blir att man ser ut att må bra,men de ser inte bakom skalet eller den där muren som...

Av Linda Svensson - 28 augusti 2013 20:50

Dagen efter såg man ut såhär !! Aj säger jag!! (Måndag förmiddag) Nu är de onsdag o man ser ut såhär ... Kanske ska fundera på att sluta va sååååå klantig :p haha ...

Av Linda Svensson - 23 augusti 2013 01:14

Är inte så aktiv längre som ni kanske märker inne på FB men det har sina orsaker en del av dem tänker jag inte gå in på men det är som det är man får helt enkelt vänta på svar om man skriver till mig på mailen eller så!! Svarar då JAG vill :) Är in...

Presentation


Det här är min del av verkligeheten! Hur det är att vara bipolär och livet i allmänhet. En helt öppen, ärlig och naken blogg, som också kommer innehålla erotiska bilder och snack!
Det här är min sanning.

♥ Mitt Liv ♥

Leroy
4 årig Rottweiler pojke med gnistan i ögonen! Har ett temperament som heter duga.. Min trogna följeslagare som fått tagit del av många olika moment i mitt liv!
Han är den som aldrig svikit mig !   

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

♥ Erotik ♥

   

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards