Elwynn - Just My Life!

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Linda Svensson - 25 september 2013 18:36

Ska försöka skriva ett litet inlägg här då trots att mina fingrar och händer gör as ont.. men bättre att hålla igång dem än att hålla dem stilla för då kommer de bara att bli stela och ja va händer då ? man får ännu ondare än förut :/
Som alla kanske läst på FB så har ja äntligen fått komma igång med att göra någonting ;) och ja jag hamnde tillslut ute på GG (Granngården) och där trivs jag som fisken i vattnet.. Underbar personal som man jobbar med och en del kunder förgyller verkligen ens dag genom att va rappa i käften och komma med ett eller annat skämt :P
Det jag gör där ute just nu är att sitta och bunta ihop hästskor och ja det är kallt då det inte finns värme ute i den stora butiken sen är skorna kalla.. tyvärr hjälper det inte möe med mina handskar men men..!! jag ska inte klaga jag gillar det jag gör och det börjar se snyggt ut med alla skor upphängda två o två med etiketter ;)
Jag är numera Skokungen :D (Haha) ännu ett smeknamn men ja vad är de man säger... kärt barn har många namn!!
Har snart varit där en vecka och ja allt känns bara bra ;) Inte svårt alls att komma upp på morgonen och knalla iväg.. Japp jag går fram och tillbaka och ja vad kan de va ut dit kanske 2 km :) Sen går man en massa där inne i butiken också.. men jag ser bara bra saker med detta.. Dels kommer jag gå ner i vikt sen kommer ja börja bygga muskler på kroppen igen så ja det är bara en himla massa plus!
Har även märkt att mitt humör blivit bättre,jag är en roligare människa att umgås med (Haha) Jag har ökat på mitt tålamod men där är det en bra bit kvar innan jag är nöjd ja även med humöret men men jag är på rätt väg =)
Ska köpa en sådan där stöd grej till ryggen då jag känner av problemen där hela tiden sen måste ja kontakta en sjukgymnast så jag kan få ett bra schema för att stärka just ryggmusklerna !!
För ja jag är inte gammal och kroppen och en själv ska hålla många år till ja det hade jag tänkt iallafall =)
Ja så det är en massa nya saker just nu i mitt liv =) Många många bra saker!! inte bara för mig själv utan andra oxo..
Men det orkar ja inte skriva just nu!! Sticker i mina fingrar så nu ska ja faktiskt avsluta :D

Puss på er mina banditer o huliganer plus nördar :D

<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är min del av verkligeheten! Hur det är att vara bipolär och livet i allmänhet. En helt öppen, ärlig och naken blogg, som också kommer innehålla erotiska bilder och snack!
Det här är min sanning.

♥ Mitt Liv ♥

Leroy
4 årig Rottweiler pojke med gnistan i ögonen! Har ett temperament som heter duga.. Min trogna följeslagare som fått tagit del av många olika moment i mitt liv!
Han är den som aldrig svikit mig !   

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

♥ Erotik ♥

   

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Skapa flashcards