Elwynn - Just My Life!

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Linda Svensson - 12 juli 2013 18:25

Haha patetiska jävla mening det är egentligen..
Att ens kropp ska va ens tempel på vilken planet då?? Ja inte den jag lever på iallafall!
Här i min värld så är det att ens kropp är ens fängelse ja jag säger inte att det är så för alla utan för min egna del!
Hade världens panikångest inatt då tankar och så snurrade i huvudet om vad är det denna gången då?? vad för skit är det som jag dras med denna gång :O
Svårt att förklara för en människa som aldrig någonsin varit ordentligt sjuk hur känslan som jag har nu är!! Det går bara inte.. Får höra att Oj ja men vi förstår men tyvärr man kan aldrig förstå om man inte varit i min sits.. Man kan försöka sätta sig in mer är det inte!Men visst jag förstår deras tanke där liksom!!
Jag tänker tillbaka på de här åren som gått och ja det är inte många dagar som jag kan räkna som 100% friska och det gör mig deppad eller nej kanske inte deppad utan mer ledsen då jag saknar den gamla personen jag var,den som kunde gå upp tidigt på morgonen sätta på sig sina arbetskläder åka till jobbet och va där fram tills sena kvällen,Jag saknar det där med att kunna hugga tag och lyfta saker utan att få ont!
Saknar bara det där med att ens kunna jobba!!
Nu enligt läkarens order får jag inte ens lyfta en matkasse hur patetiskt är inte det på en skala 1-10 ?? 100 kanske det är ju löjligt men ja jag kan inte göra ett skit! Får inte ens träna så som min kropp är nu och det gör mig oerhört ledsen!!
Så som mitt mående är idag är det tufft att bara gå en enkla kissvända med vovven :/ Jag som älskar att promenra längre sträckor *suck* Detta är så patetiskt så jag finner inte ord för det blir bara illamående på all skit som drabbat mig sedan 2005!!
Jag står snart inte ut med allt detta...
Har inte ens berättat hur illa det kan vara egentligen men jag är som jag alltid är sätter upp murar och bygger in mig bakom den,på med ett happy Face liksom !!! Allt för att få vänner att tro att jag mår bra!
Visst nu erkänner jag ju genom att skriva såhär som jag gör att ojdå det är illa men inte hur illa!
Folk som känner mig väl vet vad mitt standard svar på Fb,kik o allt det där är numera! Att frågar man mig hur läget är ? Får man alltid ett Jodå det är okej men ja känner man mig så vet man vad det betyder!
Nä nu ska jag lägga mig på soffan o lyssna på musik bara va !!


~ Om jag erkänner att jag saknar dig är jag svag då?? ~

  *Jag låtsas som att allt vore normalt*

Av Linda Svensson - 12 juli 2013 16:43

Japp såhär kan man se ut då man skulle va snäll o ge katterna ett bad!!
Hm det tackar den store katten mig genom att klösa mig! Jäkla katt >.<
Aja rena är de nu :p

Stackars tatuering :/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är min del av verkligeheten! Hur det är att vara bipolär och livet i allmänhet. En helt öppen, ärlig och naken blogg, som också kommer innehålla erotiska bilder och snack!
Det här är min sanning.

♥ Mitt Liv ♥

Leroy
4 årig Rottweiler pojke med gnistan i ögonen! Har ett temperament som heter duga.. Min trogna följeslagare som fått tagit del av många olika moment i mitt liv!
Han är den som aldrig svikit mig !   

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

♥ Erotik ♥

   

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards