Elwynn - Just My Life!

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Linda Svensson - 13 juli 2013 22:27

Haha Ja jag tror nog jag vinner första pris om det skulle funnits en sådan tävling   
Jag är klantig så det heter duga..
Efter duschen ställer jag mig för att diska..går bra ända fram tills det att ja ska ta diskborsten o diska av en av de större knivarna vi har.. Tänker inte på att jag har diskmedel på fingrarna så jag e ju lite kladdig o hal..Slinter och ja vad hamnar ivägen jo min söta lilla tumme,svoooop sa det och vips diskvattnet färgas snabbt rött..
Va tvungen att vira en handduk runt handen o hålla tryck på tummen satan i gatan vad det kan blöda :(
Nu så e tummen omplåstrad.. Ont gör det o fan ta mig va de ska bulta men men får bara hoppas de kan läka ihop snabbt!
Varit en sådan där sova bort dag då jag varit äckligt trött e faktiskt små seg ännu :/ Sitter och kollar på Dödligt vapen 3 och bara softar!!
Kvavt ute och inne så man kan knappt andas jävla dyngväder!!
Sitter och funderar en massa men hm frågorna som ställs inne i skallen får jag tyvärr inga svar på men det är som det är jag får helt enkelt ta en dag i taget mer kan man inte göra!!

** Jag saknar dig **

Av Linda Svensson - 13 juli 2013 01:16

Mumsiga :)

Oj oj då :)

Bara sådär snygg ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det här är min del av verkligeheten! Hur det är att vara bipolär och livet i allmänhet. En helt öppen, ärlig och naken blogg, som också kommer innehålla erotiska bilder och snack!
Det här är min sanning.

♥ Mitt Liv ♥

Leroy
4 årig Rottweiler pojke med gnistan i ögonen! Har ett temperament som heter duga.. Min trogna följeslagare som fått tagit del av många olika moment i mitt liv!
Han är den som aldrig svikit mig !   

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

♥ Erotik ♥

   

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards