Elwynn - Just My Life!

Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Psykolog... In my ass....!!

Av Linda Svensson - 11 juli 2013 17:07

Jag tror fan jag har den mest blåsta läkaren ever >.<
Här har man ett telfonmöte som ska handla om vad JAG tycker om medicinerna som jag äter..Funkar dom eller funkar de inte??!?
Jag berättar tydligt vad jag tycker om två utav dem att de inte ger mig något alls jag skulle lika gärna kunna sitta och käka sockerpiller!! Men tydligen har jag fel enligt han..Jag skulle ge dessa lite mer tid men hallå i hela jävla hålet..
Jag har käkat dem över 3 år jag borde veta att de INTE hjälper >.<
Jag sa ifrån och detta på skarpen då jag inte orkar med en massa skit piller till höger och vänster.. Tror jag tillslut fick han att fatta att jag faktiskt menade allvar med det jag sa!
Så nu ska de ha ett medicinmöte angående mig.. Jag vill välja själv att avsluta eller inte för nu är det så att de inte alls funkar utan de gör bara så jag får ont i mina njurar som att jag inte hade ont innan liksom!
Jag berättade för honom att jag enbart vill käka 1 enda medicin och den kommer jag tydligen alltid att få äta men det gör mig ingenting alls då den inte strular med mina inre organ som alla de andra medicinerna gör!
Resan som bipolär har än så länge inte varit en dans på rosor :/ Kommer aldrig bli det heller men som jag alltid sagt..
Jag är inte min sjukdom och min sjukdom är inte jag ;) Så enkelt är det,jag väljer inte den lätta utvägen som många gör.. skyller allt på sina sjukdomar... Om man låter de styra ens liv varför ens gå upp ur sängen på morgonen då?
Fine att vissa skov kan göra att man stänger av eller inte orkar en massa det kan jag ta för även jag har sådana!
Mina fina manier har ju inte blivit bättre av mina mediciner utan värre faktiskt o ja det va jag snabb att berätta för den sk läkaren som ringde!
Gud sådana här samtal gör mig bara förbannad,Men där sitter människan på andra sidan luren och har makt ja en makt att leka med någons liv..
Sedan dag 1 då jag fick min diagnos har de lekt med massor av mediciner,ena sätts in medan flera sätts ut inte konstigt att man e totalt fucked up i skallen.. Men men det är som det är !!
Fast idag fick jag nog ;) Jag satte ner foten rejält och sa ifrån yeaah ingen ska komma och säga vad jag får göra eller inte thats it !!

 
 
Isabella

Isabella

11 juli 2013 21:17

Men gumman! Sjukt bra att du satte ner foten! Det är så jävla lätt för dom att sitta på sin höga stol med sina högar av äckliga pengar och styra redan sjuka och dåliga människors liv! Dom har ingen jävla aning hur det är... Det är DIN kropp och DU bestämmer! Love you <3 <3 <3

http://tokstollan.bloggplatsen.se

Linda Svensson

11 juli 2013 21:19

Tack!! Ja jag kände det va dags att nu jävlar !! De lyssnar ju aldrig på en:(
Ja det e min kropp så jag bestämmer o så kommer de alltid vara ;)
Älskar dig oxo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Svensson - 25 september 2013 18:36

Ska försöka skriva ett litet inlägg här då trots att mina fingrar och händer gör as ont.. men bättre att hålla igång dem än att hålla dem stilla för då kommer de bara att bli stela och ja va händer då ? man får ännu ondare än förut :/ Som alla kanske...

Av Linda Svensson - 17 september 2013 13:32

Ja äntligen rör det på sig !! Skulle haft möte och ett sk trepartsmöte efter det men hm det blidde ett möte med min handläggare i typ 1 minut sen var vi klara då den andre människan inte dök upp eller hörde av sig !! Men senare blev det andra bullar ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 11:03


Ja min söta syster har blivit "mamma" åt denna fina söta valpen;) Grattis till dig och Markus :) livet som matte o husse e förbannat roligt ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 10:39


Det är ganska många som inte har en aning om hur det är då det faktiskt inte syns utåt att man är bipolär!!Som när man träffar nya människor och deras första reaktion blir att man ser ut att må bra,men de ser inte bakom skalet eller den där muren som...

Av Linda Svensson - 28 augusti 2013 20:50

Dagen efter såg man ut såhär !! Aj säger jag!! (Måndag förmiddag) Nu är de onsdag o man ser ut såhär ... Kanske ska fundera på att sluta va sååååå klantig :p haha ...

Presentation


Det här är min del av verkligeheten! Hur det är att vara bipolär och livet i allmänhet. En helt öppen, ärlig och naken blogg, som också kommer innehålla erotiska bilder och snack!
Det här är min sanning.

♥ Mitt Liv ♥

Leroy
4 årig Rottweiler pojke med gnistan i ögonen! Har ett temperament som heter duga.. Min trogna följeslagare som fått tagit del av många olika moment i mitt liv!
Han är den som aldrig svikit mig !   

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

♥ Erotik ♥

   

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards