Elwynn - Just My Life!

Direktlänk till inlägg 30 juli 2013

Monster!!

Av Linda Svensson - 30 juli 2013 16:35

Energidricka is tha shit !! Men denna e fan inte den godaste utan de finns ju de som smakar möe bättre men jag tog det som fanns hemma!Man får väl göra det enkelt för sig *haha*
Idag är en sådan där lugn dag.. Är lite sliten vet inte varför eller jo kanske är det för att jag inte sover speciellt bra med denna rygg men man får helt enkelt ta det som man måste göra med de flesta sakerna ;)
Men trots att jag är sliten så är det tvätta som gäller idag,2:a maskinen rullar för fullt just nu! Snabba puckar e det som gäller^^
Alltså trots jag har ont och det är en massa som strular så är jag faktiskt jäklans glad idag :P Men det har ju sina orsaker... En av dem är min älskade syster Petrah ;)
Vi sitter just nu med varandra på KIK och småbusar med varandra bara sådär som vi kan göra!! Är så förbannat glad över att hon (DU) finns i mitt liv. Ingen som någonsin kommer kunna komma imellan oss så enkelt är det !!
Älskar dig min lilla Pulla   Vem vet du kanske flyttar uppåt snart fan va skoj det skulle vara :) Oh jag skulle va lycklig som fan kan jag tala om!!
Alltså jag e så sjukt glad över de vänner jag har i mitt liv dom som jag vet är tvättäkta till 100%
:::::::::::::::::::::::
Har hamnat i lite tankar lite sådär små jobbiga ja sådana där jag inte riktigt vet vart jag ska lägga liksom... Vet inte ens om det är värt min energi just nu men ändå så pang dyker dom upp men egentligen är de inte så konstigt med tanke på vad som runnit under broarna...!!! Men ändå så blir jag sur på mig själv för att jag ens orkar reagera på allt!!
Men som med allt annat ska man ta en dag i taget annars orkar man väl inte..
Men helst av allt skulle jag vilja veta allt ...
Äsch ska försöka skaka av mig det och bara va så som jag alltid är annars :P
Nä nu ska ja göra iordning ett hunk inlägg oxo :P det är ju ett måste Haha... fast ja jag vet att min älskade syster inte diggar just den där sortens människor :P men fan ja ska nog göra en hunk grej åt dig oxo ska du se !



 
 
Miss G

Miss G

31 juli 2013 04:18

åååh min älskade syster, vilket leende jag fick på läpparna! Finns fan ingen som du ♥ Att jag kan skänka dig sådan glädje är nog den bästa känslan i hela världen, ja det slår ta mig fan till och med att vara kär!!! ♥ Du kommer alltid att vara min prio ett ♥
Och det där hunkinlägget som är i min smak ser jag fram emot ;) RAWR!

http://itsmissgiggles.tumblr.com

Linda Svensson

31 juli 2013 14:57

Naaaw gumman min ??

 
Miss G

Miss G

1 augusti 2013 07:25

Yes? :3

http://itsmissgiggles.tumblr.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Svensson - 25 september 2013 18:36

Ska försöka skriva ett litet inlägg här då trots att mina fingrar och händer gör as ont.. men bättre att hålla igång dem än att hålla dem stilla för då kommer de bara att bli stela och ja va händer då ? man får ännu ondare än förut :/ Som alla kanske...

Av Linda Svensson - 17 september 2013 13:32

Ja äntligen rör det på sig !! Skulle haft möte och ett sk trepartsmöte efter det men hm det blidde ett möte med min handläggare i typ 1 minut sen var vi klara då den andre människan inte dök upp eller hörde av sig !! Men senare blev det andra bullar ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 11:03


Ja min söta syster har blivit "mamma" åt denna fina söta valpen;) Grattis till dig och Markus :) livet som matte o husse e förbannat roligt ...

Av Linda Svensson - 9 september 2013 10:39


Det är ganska många som inte har en aning om hur det är då det faktiskt inte syns utåt att man är bipolär!!Som när man träffar nya människor och deras första reaktion blir att man ser ut att må bra,men de ser inte bakom skalet eller den där muren som...

Av Linda Svensson - 28 augusti 2013 20:50

Dagen efter såg man ut såhär !! Aj säger jag!! (Måndag förmiddag) Nu är de onsdag o man ser ut såhär ... Kanske ska fundera på att sluta va sååååå klantig :p haha ...

Presentation


Det här är min del av verkligeheten! Hur det är att vara bipolär och livet i allmänhet. En helt öppen, ärlig och naken blogg, som också kommer innehålla erotiska bilder och snack!
Det här är min sanning.

♥ Mitt Liv ♥

Leroy
4 årig Rottweiler pojke med gnistan i ögonen! Har ett temperament som heter duga.. Min trogna följeslagare som fått tagit del av många olika moment i mitt liv!
Han är den som aldrig svikit mig !   

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

♥ Erotik ♥

   

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards